Witam !

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Poniedziałek

Hej ;-)
Dzisiaj wstałam koło 1o,zrobiłam sobie naleśniki i posiedziałam trochę przez tv.Później trochę na słońce się opalić i szykować :3 Kilka godzin z Hubbem.Połaziliśmy a teraz nóg nie czuje , pozdro. Spamy na Fejsie,mhmm.Jeżeli dla kogoś śmieszny jest mój związek z Hubertem to TRUDNO.Jakoś nas to nie interesuje.Zachowajcie to dla siebie,każdy ma prawo do własnego zdania.Po drugie,głupie komentarze typu jesteś brzydka itd.OK! może i nie należe do najpiękniejszych ale najważniejsze to mieć akceptacje u własnej siebie.Dobrze,że każdy jest piękny i idealny.Nie ruszają mnie takie rzeczy.


Ostatnio byłam na zakupach i kupiłam sobie cudne ażurkowe rajstopy(ecri).Fajnie wyglądają z krótkimi spodenkami i jakaś bluzką oversize.Ale no oczywiście nie na taką pogodę jak teraz.

świetne są *.*

Sayoo .

niedziela, 29 kwietnia 2012

Opalanie

Hej ;-)
Dzisiaj w planach miałyśmy z Pauliną wyjazd nad Pilicę.Udało się"ofkors" :D.Już po godzinie 13 byłyśmy na "plaży".Pogadałyśmy trochę jak za dawnych czasów;-).Woda zimna,poza tym strasznie dużo osób wybrało się dzisiaj na spacer bo jest cudowna pogoda.Opaliłam się okropnie , przód nóg świetnie wszystko a z tyłu białe..mhmm jutro będzie trzeba doopalać to ! Wszystko mnie boli ale jest jeden plus,że już się robi brązowe! ;-) Plany na jutro zapowiadają się ciekawie ! Dodaje kilka zdjęć z dzisiaj;-)


Kilka zdjęć Paoli , wiem zabijesz mnie <3 :


 Paulinko,coś na poprawienie humoru?;>

sobota, 28 kwietnia 2012

Czwartek,Piątek

Czwartek : Ostatni dzień egzaminów.Niemiecki poszedł nawet dobrze.Później do domku coś zjeść,wykąpać się i na dwór.Dzień spędzony z Hubertem<3,pod wieczór przyszedł Bartek,Karol i Ada;-).Dość zabawnie!

Piątek: Poszłam na kilka pierwszych lekcji a później się zerwałam (złe samopoczucie).Później sprzątanie i herbatka z Paolą <3 ohhh te wspomnienia :D

Jutro niedziela i jakiś wypad z mamusią.Oby była ładna pogoda bo chcę się trochę wygrzać !


mjuzik ^.^

wtorek, 24 kwietnia 2012

Wtorek

Heej ;-)
Dzisiaj masakryczny dzień,egzaminy... Historia wgl mi nie poszła (strzelałam)! Na sto procent mam 10 punktów więcej nie pamiętam co zaznaczyłam.Polski był raczej prosty ale głupi temat rozprawki.No cóż zadrza się;-) Najbardziej boję się jutrzejszego dnia MATEMATYKA!Oby poszło jak najlepiej ;-) Po egzaminach poszłyśmy do Darii zdjąć te "galowe" stroje ;-) Kierunek muszla ! fajne zdjęcia,fazy i wgl.Ciekawi ludzie są w Tomaszówie, haha oo tak :D.Później przyszła Majunia i do Darii :D zaraz po tym poszłam do domu zjadłam i siedzę na kompie.Dziękuję za zmiany na blogu które zaszły.Pracowała Martyna! Danke ! :D




poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Lenistwo

Cześć ;-)
Dawno tutaj nie pisałam ponieważ nie mam zdjęć i czasu... Jutro egzaminy,emmm.Później jakiś mak i zdjęcia?jak najbardziej ! przez ostatnie dni raczej nic się takiego nie stało oprócz mojego ogromnego lenia i nawet nie chce mi się do notatek zajrzeć przed egzaminami;-( zobaczymy jak to będzie,miejmy nadzieje,że dobrze ! Wczoraj patrząć w lustro postanowiłam popracować trochę nad sobą bo się zapuściłam(przytyłam)umm ciężko się do tego przyznać ale trzeba słodycze i różne dobre rzeczy odłożyć i zacząć biegać,ćwiczyć czy coś.Jakos trzeba to ogarnąć bo rooobi się cieplutko;-) Dzisiaj ostatnie zakupy przed egzaminem,nie poszły tak jak się spodziewałam ale i tak jest dobrze bo butki,bluzkę kupiłam ;-) Ja uciekam jutro coś napiszę ,sayo ;-) !


koniec dobrego ;-)
coś dla ucha;-)

piątek, 13 kwietnia 2012

Nuda

Hej ;-)
Ostatnie dni zaliczam raczej do spokojnych.Nic szczególnego się nie stało!Ogólnie to nuda nuda nuda.Wczoraj dni otwarte,dzisiaj i tak latanie.Oczywiście nie siedzieliśmy na całych dniach otwartych jakby to nie było ;-) postanowiłyśmy z dziewczynami iść do Mc :3 Polewa jak nie wiem co z dziewczyn. No tak tacy zacni chłopcy,że trzeba było im zdjęcia robić?hmmm ?:D Mniejsza o ośmieszaniu się w mc bo właśnie się dowiedziałam,że ow chłopcy się również ze mnie śmiali.Z mojego smarowania kremem.Trzeba było mówić,że chcecie :D ale pewnie rozkmine miał HUBERT !;-* :P Jutro urodziny mamy więc raczej rodzinnie :D
Ja spadam

sayo
mrymrymry *_*

niedziela, 8 kwietnia 2012

Święta

Cześć

Święta,święta.Jakoś nie czuje "magii" świąt.Nie lubię ich.Ciesze się wtedy tylko z dni wolnych , odpoczynek od szkoły nauki.Niby są jakieś zwyczaje ale traktuje je z przymrożeniem oka.W piątek sprzątałam.W sobotę przygotowywałam potrawy czyli tradycyjnie nuda i zamuła przed kompem.Dzisiaj miałam gości to posiedzieliśmy pogadaliśmy.Później naszła mnie dzika ochota na kawę.Mmm była pyszna :3 Jakoś nie miałam dzisiaj jakoś ochoty jakoś stroić więc na szybko porobiłam sobie loki.Dziwnie bo dziwnie no ale jakieś zmiany w życiu trzeba wprowadzać ;-)
mmmm *_*
 Sayoo :3 !

piątek, 6 kwietnia 2012

Wolne

Cześć ;-)
Wolne mam już od środy,ponieważ Darii mamusia pojechała i miała dom wolny ! Porobiłyśmy sobie zdjęcia;-)jak to my.Posiedziałyśmy trochę i pogadałyśmy.Dzień bez kłótni z Konradem?niemożliwy-.-.Później do domku i sprzątanie.Nigdy nie wyobrażałam sobie,że w tym domu może być tyle sprzątania ; O.Czwartek,wooolne.Wstałam dość późno ale mój piesek zadbał żebym wgl wstała.Ubrałam się,zjadłam i znowu sprzątanie.Chciałam,żeby mama jak wróci z pracy była pod wrażeniem(w końcu jej urodziny).Nie wyszło tak jak chciałam no ale!I tak była dumna ,że zrobiłam coś z własnej inicjatywy ponieważ rzadko się to zdarza.Cierpię od urodzenia na "lenia".Dzisiejszy dzień zapowiada się beznadziejnie (pogoda).Wczoraj jeszcze dostałam piękne buciki.Jestem z nich zadowolona bo są wygodne ! Dodaje również zdjęcia z środy.




 I jak wam się podobają?:3
Coś do posłuchania?