Witam !

poniedziałek, 28 maja 2012

Każdy normalny człowiek od czasu do czasu ma ochotę kogoś zabić.

Cześć;-)
Ja tylko na chwilkę.Zaraz zmykam się uczyć do jutrzejszej kartkówki z geografii,nie mam już siły.Dzisiaj właśnie zauważyłam sprawiedliwość w tej szkole.Ludzie którzy się podlizuja,chodzą na wszystkie kółka ale nie maja pojęcia nic o przedmiocie mają lepsze oceny od tych co może są czasami podli,nie chodzą na kółka ale COŚ POTRAFIĄ.Choora jest dla mnie taka sprawiedliwość.Powinno się oceniać za wiedzę a nie na "ładne oczy".
Ja zmykam się uczyć aby pokazać,że innych też stać na lepsze oceny zasługując na to wiedzą a nie poniżaniem się.

niedziela, 27 maja 2012

Poniedziałek

Cześć ;-)
Dzisiaj wstałam wcześnie.Weszłam tylko na chwilkę dodać wpis i zmykam szykować się do szkoły.Jakoś za szybko minął ten weekend.Miałam się dużo uczyć ale coś się nie udało.Nie ciągnie mnie do tych książek , lecz dzisiaj to będę musiała nadrobić ;x.
Dzisiaj w miarę luźne lekcje,ponieważ idę na 8.55 i zaczynam historią;-)
Dodam jakiś wpis jak wrócę ze szkoły, do zobaczenia !
stare zdjęcia ale sentyment ;-) jakość ;x
muzyka.

Z daleka od innych

Cześć
Delikatna przerwa dobrze zrobiła.Wiele się zdarzyło.W najbliższym czasie chciałabym nadrobić moje dotychczasowe zaległości.Wcześniejsze dni w sumie były jak najbardziej udane.Nie osiągnęłam tego co zaplanowałam związanego ze szkołą ale kilka świetnych wiadomości.Myślę,że będę zadowolona z efektu końcowego jak teraz kilka rzeczy poprawię i dostanę się do takiej szkoły jakiej chcę
Nie pisałam o tym gdzie dalej się wybieram.Więc mam nadzieję,że dostanę się do Technikum nr 2 ( Technik ekonomista).Dalej oczywiście studia.Nie jestem zdania,że jak idziesz do Technikum to jesteś gorszy niż do liceum.Spotkałam się z takimi sytuacjami.Najbardziej boję się,że nie dam sobie tam rady ale coroczne postanowienia poprawy jak zawsze będą wprowadzone.Pewnie znowu nie będę uważać na lekcjach przy Karolu i Bartku.hahhah tak będzie sympatycznie ;-)
Poza tym mam dość tej szkoły,pewnie jak większość chciałabym już wakacje.Najbardziej śmieszą mnie te osoby które myślą,że jak zmierzą mnie wzrokiem to mnie to ruszy,hahh ;-)
Pozdrawiam także anonimki które są cwane na asku;-) szkoda,że prosto w twarz ludziom pewnych spraw nie powiedzą.Pozdrawiam także ludzi którzy obrabiają mi dupę mnie nie znając,POZDRO dla was kochani;-*

Kilka zdjęć na szybko z wczoraj :

Bye ;-)

środa, 16 maja 2012

Patrz,ale nie dotykaj

Ostatnio  nie mam czasu pisać z resztą jak widać.Nie mam o czym.Nic ciekawego się nie dzieje oprócz tego,że jestem chora.Nic nowego teraz,większość osób jest chora!-bywa.Od tej pogody mam jakieś złe samopoczucie..Brak ochoty na nic,tylko bym leżała i najlepiej słuchała muzyki.Ale nie moge tak ponieważ am mase zaliczeń.Jak się obijałam wcześniej to teraz mam, ohom...Jeszcze miesiąc i już będą upragnione wakację,każdy na nie czeka;-).
wakacyjne widoki :
Jutro szkoła i wieczna nuda ;x



-Bo ludzie, widząc ból, zamiast pomocnej dłoni, tylko dobiją znów.

niedziela, 13 maja 2012

Ogółem

Cześć;-)
Ostatnio zaniedbałam bloga.Jakoś nie miałam czasu i chęci.Ostatnie dni jakieś szczególne nie były.Jak piękne słońce na dworze to nikomu nie chce się chodzić do szkoły a tutaj jeszcze tyle poprawiania by ładne było świadectwo,mhmm jakoś słabo to widzę.Trzeba się brać za naukę i nie zawalać dalej.Oby pogoda znowu dopisała bo nie chcę deszczu jak wczoraj i dziś.

Środa.
W środę byłam z Bartkiem na zdjęciach.Z efektu jestem jak najbardziej zadowolona;-).Trzeba się zgadać na kolejne ! ;-)
oto kilka z nich:



Czwartek:
Ten dzień spędziłam do połowy na nbr.Czekając z Pauliną i Adamem na Bartka i Huberta.Wygłupialiśmy się i wgl.Jakoś zleciało.Później koło godziny 14 poszliśmy w nasze strony.Adam z Pauliną do domu i ja z Hubertem do mnie.
kilka zdjęć:
 Poodoba mi sie bardzo to zdjęcie ;-)




 Głupie miny jak zawsze muszą być !







 słooodziaki ! ^.-

Ps:nie ważne jak ważne z kim ! <3


zobaczymy jak potoczą się następne dni !

bye;-)
18 dni <3

wtorek, 8 maja 2012

Wtorek

Cześć;-)
Dzisiaj musiałam wstać baardzo wcześnie,ponieważ jechałam do Łodzi .Jak już byłam na miejscu około godziny 8.Szybko załatwiłam ortodontę  i na jakieś zakupy.Zabrałam ze sobą również aparat,zdjęcia są.Robiłam je w drodzę więc nie są piękne.Zdąrzyłam zauważyć jak piękne widoki i krajobrazy możemy zaobserwować w naszej okolicy.Nie spodziewałam się tak cudownych widoków.Uwielbiam taką pogodę !
  Kilka zdjęć które udało mi się zrobić jak wracaliśmy do Tomaszowa:




 WAM-Wojskowa Akademia Medyczna,to właśnie tam znajduje się mój ortodonta ;-)

Kilka zdjęć w nowej fryzurze.Obciełam włosy ponieważ miałam strasznie poniszczone a nie chodzi o to,że chcę od kogoś zgapić fryzurę.Spodziewałam się wgl innego efektu tej wizyty ale jest jak jest.Włosy do ramion a były do łopatek,no cóż odrosną ;-)

Zaraz coś jeszcze zjem ładuję aparat i wyruszam dalej na dwór ;-)
Bye :3

niedziela, 6 maja 2012

Majówka

Cześć ;-)
Baaaardzo dawno tutaj nie pisałam ale przez ostatnie dni mało co się zdarzyło ;x
Wczoraj chociaż nudy nie było ! Więc.Rano oczywiście jak wstałam prysznic i coś do jedzenia.Później posprzatałam i obiad.Po 16 spotkałam się z Hubertem i łaziliśmy bez celu ;-).Po 18 przyszedł Bartek,nono faajnie było! za bardzo nie ma co opisywać ale dziękuję za mile spędzony dzień ;-)(wieczór).Dzisiaj to totalna nuda , nie mogę sobie nawet wyobrazić,że już jutro do szkoły ale nie przejmujmy się , 2 miesiące(8tygodni) i KONIEC.luubię to ! Może coś później napiszę bo teraz uciekam wybierać kolory ścian do pokoi;-)
 No cześć słodziaku <3
 Braciszek ;-*
 No i mamy flage,oczywiście żeby nie było to nie jest zdjęcie przekręcone ! podziwiać :D
Takie tam słodziaki <3 !

Bye ! ;-)