Cześć ;-)
Baaaardzo dawno tutaj nie pisałam ale przez ostatnie dni mało co się zdarzyło ;x
Wczoraj chociaż nudy nie było ! Więc.Rano oczywiście jak wstałam prysznic i coś do jedzenia.Później posprzatałam i obiad.Po 16 spotkałam się z Hubertem i łaziliśmy bez celu ;-).Po 18 przyszedł Bartek,nono faajnie było! za bardzo nie ma co opisywać ale dziękuję za mile spędzony dzień ;-)(wieczór).Dzisiaj to totalna nuda , nie mogę sobie nawet wyobrazić,że już jutro do szkoły ale nie przejmujmy się , 2 miesiące(8tygodni) i KONIEC.luubię to ! Może coś później napiszę bo teraz uciekam wybierać kolory ścian do pokoi;-)
No cześć słodziaku <3
Braciszek ;-*
No i mamy flage,oczywiście żeby nie było to nie jest zdjęcie przekręcone ! podziwiać :D
Takie tam słodziaki <3 !
Bye ! ;-)
Dziękuję , możemy ;-)
OdpowiedzUsuń