Hahahaha nic specjalnego dziewczynoo ; p !
to nie musi być specjalne ;-) !
haha nie zmienia to faktu, iz brzydka jesteś. ; p
to ja jestem brzydka nie Ty.Ciesz się,że Ty jesteś ładny/ładna . Nie podoba Ci się to nie musisz patrzeć i tutaj wchodzić.Pozdro;-)
Hahahaha nic specjalnego dziewczynoo ; p !
OdpowiedzUsuńto nie musi być specjalne ;-) !
Usuńhaha nie zmienia to faktu, iz brzydka jesteś. ; p
Usuńto ja jestem brzydka nie Ty.Ciesz się,że Ty jesteś ładny/ładna . Nie podoba Ci się to nie musisz patrzeć i tutaj wchodzić.Pozdro;-)
OdpowiedzUsuń