Rano,rano.Oczywiście wstałam późno ale jakoś mi się nie widzi to przestawienie zegarków ;-( śpimy krócej,nie lubie tego ...Po obiedzie z mamą postanowiłyśmy obejrzeć jakiś film.Oczywiście skończyło się na 3.Wieczorem serialeserialeseriale.Teraz weszłam na chwilkę bo zaraz spadam oglądać "Prawo Agaty".
No to cześć :3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz