Dzisiejszy dzień czuję,że będzie zabiegany więc notka na szybko.
W skrócie:wstałam wcześnie,umyłam się ogarnęłam i zrobiłam coś dobrego.Obiad właśnie się robi-robię sobie przerwę.Dzisiaj dość "kalorycznie".Mam w planach dzisiaj zrobić grilla,zobaczymy jak to wyjdzie bo plany się bardzo szybko zmieniają.
Przed chwilką obcinałam sobie spodnie na szorty,jestem raczej zadowolona.Trzeba zmieniać stare rzeczy na nowe ! Już kilka rzeczy w mojej szafie zostało "zmodernizowanych".Zdjęcia może porobię wieczorem lub jutro ;-)
Jutro poniedziałek-najgorszy dzień tygodnia.Niby na 8.55 ale nudne lekcje.Cieszy mnie już sam fakt,iż czwartek i piątek wolny !;-)
W piątek mecz-oczywiście trzeba obejrzeć.Popcorn już kupiony i prawie wszystko naszykowane.Trzeba tylko trzymać kciuki za Huberta.! wiesz o co chodzi :D
Postaram się napisać więcej wieczorem ;-)
na hardcore , zimno ale co tam trzeba się rozebrać Y .
-Ada,Ada,Ada : O
-co? : O
-Zdjęcie z autobusem !:D
-Yay , mamy autobusy ! :D
do później !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz