Kilka dni wolnego..
Oczywiście na wstępie jak odpaliłam kompa to sprawdziłam wszystkie portale.Zdążyłam się zdenerwować.Nie ważne,brak słów do co poniektórych ludzi.
Wyjechałam w czwartek z samego rana.Zakupy oczywiście zrobione.Jakieś nowe rzeczy nabyłam;-) Dzisiaj wstałam baardzo wcześnie jak na moje możliwości.Wróciłam do Tomaszowa około 14 ,wyszykowałam się i pojechałam do cioci.Teraz siedzę w domu,miałam wyjść ale ktoś zawalił.Zdarza się.
Jutrzejszy dzień,masakryczny.Nie wiem jak wytrzymam te godziny w szkole a później naukę na wtorek.Nawał nauki jest przytłaczający.Jeszcze tylko kilka dni i wolne.
Gadałam przez ostatnie dni z mamą.Co można zrobić z moimi włosami.Doszłam do wniosku,że ciemne kolory odpadają.Może rozjaśniacz,może jakaś jasna farba.Faktem jest to,że biorę się ostro za siebie.Odkładałam za długo to na drugi plan.Teraz nauczę się być egoistką.To się najbardziej opłaca w życiu.
Do później.
Fajna dziewczyna z Ciebie :p
OdpowiedzUsuńMasz bardzo ladne wlosy . ; ))
OdpowiedzUsuńMasz fajne cycki ;p
OdpowiedzUsuń